Loading Web Cargos...

تاریخچه و Glimpse:

شرکت حمل و نقل بین المللی ایران اروپا با مسئولیت محدود (I.E) در اکتبر 1984 با ثبت شماره 54243 به عنوان ارائه دهنده خدمات کامل لجستیک در تهران ، ایران تأسیس شد.

 

خدمات با جزئیات:

حمل و نقل از طریق هوا ، اقیانوس ، زمین و راه آهن ، حمل و نقل داخلی و از طریق کلیه مرزهای اطراف ایران ، ترخیص کالا از گمرک و خدمات DDP ، حمل و نقل مرکب از FCL ، LCL دریا به هوا / جاده و هوا / جاده به حمل و نقل دریایی ، فله شکسته ، کانتینر و خارج از کالاهای سنج ، بسته بندی و بسته بندی بر اساس استانداردهای بین المللی IATA & FIATA ، مدیریت حمل بار پروژه ، خدمات ذخیره سازی حمل و نقل دریایی ، جاده ای و هوایی با امنیت بالا ، خدمات تحویل درب به درب

 

حمل و نقل دریایی و حمل و نقل جهانی:

ما به عنوان یک کارگزار کاملاً دارای گواهینامه گمرک ایران و همچنین پیوند دادن توسط کمیسیون دریایی فدرال ، ما وظیفه حمل بارهای دریایی را برای ساماندهی ، بهره برداری و مدیریت بارهای شما از و کلیه مراکز مهم تجاری دنیا بر عهده داریم. از شرکت حمل و نقل بین المللی ایران اروپا نمی توانید چیزی کمتر از قایقرانی صاف انتظار داشته باشید.

 

حمل و نقل هوایی و جهانی حمل بار:

هنگامی که سرعت ذاتاً ضروری است ، محموله های شما می توانند به آسمان پرواز کنند تا بتوانند با برنامه ریزی های دقیق و مهلت های تعیین شده برنامه ریزی شوند. کاملاً مجهز به صادرات حمل و نقل هوایی از ایران به هر مقصدی در جهان. حمل و نقل بین المللی حمل و نقل بین المللی ایران اروپا که به صورت تلفیقی وارد شده و به مشتریان توزیع می شود.

 

کامیون و حمل و نقل ریلی:

با تمرکز گسترده بر حمل و نقل بار زمینی و از سال 1984 متخصص هستیم ، ما اهمیت ارائه خدمات به موقع را برای مشتریان خود درک می کنیم ، با همکاری و همکاری نزدیک با بسیاری از شرکتهای حمل و نقل و مسافرهای شناخته شده ، تیم ما سریعترین و در عین حال بیشترین هزینه را ارائه می دهد. وسایل حمل و نقل زمینی کارآمد

 

انتقال:

ما توانایی و تجربه حرفه ای ای برای انتقال محموله به افغانستان ، کشورهای CIS و عراق را داریم.

 

خدمات بسته بندی و انبارداری:

شرکت ایران اروپا همچنین خدمات بسته بندی و تردد را در انبارهای مدرن انبار مطابق با استانداردهای جهانی ، هم برای واردات و هم برای صادرات ارائه می دهد.

 

نمایندگان فرعی و سفارشی ما:

با دفتر مرکزی ما در تهران و دو زیر ایستگاه در شیراز و بندرعباس ، مرحله حمل و نقل محموله های مشتریان را انجام می دهیم. برای تسهیل فرآیندهای حمل و نقل ، ما نیز مأمورین خودمان را برای پوشش دادن کلیه آداب و رسوم ایرانی مانند تهران ، بندرعباس ، عسلویه ، بندر امام خمینی ، بوشهر ، چابهار ، لطف آباد ، بازرگان ، دوغارون ، تبریز و فرودگاه امام خمینی آماده داریم.

 

مشتریان:

 

گواهینامه ها:

 

مخاطب:

[email protected] ، +9821 88747100